Правила и условия за пазаруване в computermarket.bg

1. Всеки потребител има право да закупува стоки от computermarket.bg.

2. За да се направи поръчка не е нужна регистрация.

3. Регистрацията е безплатна - с нея получавате допълнителни възможности за по-ефективно и удобно използване на нашия сайт. След като регистрирате Вашия профил Вие ще можете:

  • • По-бързо да преминавате през системата за разплащане, когато правите поръчка
  • • Да проверявате състоянието на Вашите поръчки
  • • Да разглеждате предишните си поръчки
  • • Да правите промени в данните на Вашия профил
  • • Да сменяте паролата си
  • • Да въвеждате алтернативни адреси (за доставка до адреси на Ваши близки или приятели!)

4. Цените в онлайн магазина са валидни САМО И ЕДИНСТВЕНО при пазаруване онлайн и не са обвързани по никакъв начин с цените в търговските обекти на Компютър Маркет ЕООД.

5. Всеки клиент на онлайн магазина www.computermarket.bg има възможност да закупи продукти и да ги получи в някои от търговските обекти на компанията. Адресите може да видите тук, като клиента няма да дължи нищо за транспорт; Това се записва в процеса на поръчка - задава се адреса на избрания от клиента обект.

6. Наш служител задължително ще се свърже с Вас за потвърждаване на поръчката. 

7. Работно време на операторите в онлайн магазина: Понеделник - Петък 09:00 - 17:30; През останалото време на националния телефон на компанията 0700 20002 отговарят дежурни колеги, които предават съдържанието на разговорите в първия работен ден.


Връщане на стока


8. Съгласно Закона за защита на потребителите с последно изм. ДВ. бр. 57 от 28.07.2015 г. всеки клиент има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор от разстояние в срок от 14 работни дни, считано от датата на получаване на стоката от потребителя.
За да упражните това право е необходимо да ни уведомите за своето решение чрез имейл на sales@computermarket.bg като ни изпратите и попълнен Стандартен формуляр за упражняване право на отказ при online покупки, преди изтичане на 14-дневния срок.

Връщането на стоката е възможно при спазване на следните изисквания:

  1. 1. Прoдуктът трябва да е в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид, в съответствие с разпоредбите  на чл.55(ал.1)  от ЗЗППТ.
  2. 2. Съгласно чл. 57, т. 5, от ЗЗП Потребителят не може да упражни правото си на отказ и връщане в 14-дневен срок за доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето.
  3. 3. Продуктът трябва да бъде върнат на адреса на фирмата като към него  трябва да бъде приложено доказателство за покупката (касова бележка, фактура, гаранционна карта).
  4. 4. Транспортните разходи за връщането на стоката са за сметка на потребителя.

При несъответствие с условията, продуктът се връща на купувача, който поема всички транспортни разходи. Пратки с върната стока, които поради неподходяща опаковка са повредени при транспортирането, ще бъдат върнати на клиента за негова сметка.


От своя страна доставчикът е длъжен да възстанови на потребителя в пълен размер заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която е бил уведомен за решението на потребителя да се откаже от договора.

Всички пратки се отварят преди изплащането на сумите обратно. Веднага щом се уверим, че пратката отговаря на посочените условия, сумата ще бъде изплатена обратно към вас.

9. От 15.02.2016 Европейската комисия активира Платформата за онлайн решаване на спорове (ОРС). Тя е достъпна и лесна за управление както през компютър, така и през мобилно устройство като смартфон или таблет. ОРС представлява общ портал за достъп, който позволява на потребителите и търговците в рамките на Европейския съюз да уреждат спорове, свързани както с национални, така и с трансгранични онлайн покупки.
Регистрираните спорове се насочват към националните органи за алтернативно решаване на спорове (АРС), които са свързани към платформата.
У нас това са специализираните помирителни комисии, които действат към Комисията за защита на потребителите (КЗП). Контактна точка за онлайн платформата е Европейският потребителски център (ЕПЦ) България, който е към КЗП. 
Преди да се прибегне до ОРС, потребителят трябва да е изпратил жалба до продавача или доставчика на услуги/стоки. В случай, че двете страни не успеят да се споразумеят, потребителят може да отнесе случая до онлайн платформата.
 
10. Законова Гаранция.Всички представени на сайта и/или продавани в онлайн магазина стоки са със законова гаранция за съответствие на стоката с договора за продажба съгласно чл. 112-115 от ЗЗП. Търговската гаранция не оказва влияние върху правата на потребителите, произтичащи от гаранцията по чл. 112-115, от ЗЗП. Независимо от търговската гаранция продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно гаранцията по чл. 112-115 от ЗЗП. Информация за правата на потребителите, произтичащи от законовата гаранция по чл. 112-115 от ЗЗП ТУК

За допълнителни въпроси моля не се колебайте да се свържете с нас:

Национален телефон: 0700 20002

Електронна поща: sales@computermarket.bg

Адрес: София, бул. Самоковско шосе 1

Pazaruvaj - Надежден помощник за покупки