The store will not work correctly when cookies are disabled.
Бисквитки
Нашият уебсайт използва бисквитки, за да Ви предоставим неговата пълна функционалност. За повече информация какви данни се съдържат в бисквитките, моля, вижте нашата страница Политика за поверителност. За да приемете бисквитки от този сайт, моля, щракнете върху бутона Разрешаване по-долу.
1. Приемане в сервизен център Дефектните продукти, изпратени към сервиза по куриер СПИДИ за наша сметка или лично оставени,трябва да бъдат придружени задължително с копие на Гаранционна карта и касова бележка.
2. Диагностика и поправка Компютър Маркет ЕООД поема отговорност да извърши диагностика и поправка до максимум 30 календарни дни от приемането на продукта.
За допълнителни детайли и уточнение ще се свържем с вас на предоставения телефонен номер.
3. Връщане на продукт
След поправка на продукта се изпраща по куриер СПИДИ с експресна доставка за наша сметка и ще бъдете уведомени, чрез SMS за доставката. Периодът, в който продуктът е бил в нефункционалност, се добавя към съответния период на гаранция. Този интервал се смята от момента на регистрирането в сервизния център до въвеждането на продукта в нормално за експлоатация състояние и писменото потвърждение за вземането на продукта.