Call of Duty: Warzone е налична вече цял месец и поставя рекорди с всеки изминал ден.

Преди един месец писахме за новата добавка към Call of Duty: Modern Warfare - Warzone. Новият конкурент на Fortnite и PlayerUnknown's Battlegrounds все по-устремено привлича нови играчи и поставя нови стандарти при Battleroyal битките. Новият боен роял на Activision преминава още един важен момент - маркерът от 50 милиона потребители. Основният етап, до който Warzone достигна само един месец след излизането си, превръща играта в едно от най-бързо развиващите се безплатни заглавия в игралната индустрия. Warzone по-рано удари 30 милиона играчи малко под две седмици след старта.

​За разлика от предишния опит на Activision за неуспешен боен роял, Blackout, който бе достъпен само в рамките на 2018 г. Call of Duty: Black Ops 4, Warzone беше пуснат като самостоятелно изтегляне на конзоли и компютър. Не се изисква играчите да притежават друг софтуер или да плащат пари, за да го играят, което значително помогна на неговата популярност.

call of duty war zone season 3

Warzone вече има голяма база играчи, като удари марката от 50 милиона играча с приблизително същата скорост като конкурентната BR игра Apex Legends. Fortnite, разбира се, вече има повече от 250 милиона играчи, като я има от края на 2017 г. и вече е налична на конзоли, компютър и мобилни устройства.

Все пак успехът на Activision и Infinity Ward илюстрира, че жанрът Battle Royale, макар и да е загубил много от блясъка си, тъй като преди 3 години ефективно консумира пазара на шутър от първо лице, все още има достатъчно място за нови идеи и интересни похвати.