The store will not work correctly when cookies are disabled.
Бисквитки
Нашият уебсайт използва бисквитки, за да Ви предоставим неговата пълна функционалност. За повече информация какви данни се съдържат в бисквитките, моля, вижте нашата страница Политика за поверителност. За да приемете бисквитки от този сайт, моля, щракнете върху бутона Разрешаване по-долу.
Call of Duty: Warzone е налична вече цял месец и поставя рекорди с всеки изминал ден.
Преди един месец писахме за новата добавка към Call of Duty: Modern Warfare - Warzone. Новият конкурент на Fortnite и PlayerUnknown's Battlegrounds все по-устремено привлича нови играчи и поставя нови стандарти при Battleroyal битките. Новият боен роял на Activision преминава още един важен момент - маркерът от 50 милиона потребители. Основният етап, до който Warzone достигна само един месец след излизането си, превръща играта в едно от най-бързо развиващите се безплатни заглавия в игралната индустрия. Warzone по-рано удари 30 милиона играчи малко под две седмици след старта.
За разлика от предишния опит на Activision за неуспешен боен роял, Blackout, който бе достъпен само в рамките на 2018 г. Call of Duty: Black Ops 4, Warzone беше пуснат като самостоятелно изтегляне на конзоли и компютър. Не се изисква играчите да притежават друг софтуер или да плащат пари, за да го играят, което значително помогна на неговата популярност.
Warzone вече има голяма база играчи, като удари марката от 50 милиона играча с приблизително същата скорост като конкурентната BR игра Apex Legends. Fortnite, разбира се, вече има повече от 250 милиона играчи, като я има от края на 2017 г. и вече е налична на конзоли, компютър и мобилни устройства.
Все пак успехът на Activision и Infinity Ward илюстрира, че жанрът Battle Royale, макар и да е загубил много от блясъка си, тъй като преди 3 години ефективно консумира пазара на шутър от първо лице, все още има достатъчно място за нови идеи и интересни похвати.