Фокусът на клиентите е към онлайн пазаруването и затова ще им дадем точно това.

Такова е мисленето при гиганта BOSE и според тях, стъпката ще помогне за достигане до клиента и да му се даде това, което иска.           BOSE е компания, която е на пазара през последните почти 60 години и нейните разбирания и проекти невинаги са били възприемани, но в едно са се доказали, а именно винаги да предоставят продукти от най-високо качество.

Първият фирмен магазин е отворен през далечната 1993г. и от тогава веригата расте с бързи темпове, като в момента притежават над 400 фирмени магазини и продуктите им се предлагат и в много компании като Walmart, Apple и др.

Плана на компанията е поетапно да затвори всички свои магазини в Северна Америка, Европа, Япония и Австралия. Решението е взето след внимателен анализ на продажбите на компанията и са видяли, че онлайн покупките се покачват все по-агресивно спрямо покупките на място в магазин. Това ще доведе до съкращаването на стотици, а от BOSE обещават помощ на всеки един свой служител, който ще бъде освободен. Точният брой на затварящите магазини е 119, но от компанията не коментират броят на хората. 

Все пак това не означава изтегляне на бранда от пазара. Всички ние ще можем да се насладим на класическото преживяване "око да види, ръка да пипне" при партньорите на BOSE и секциите за аудио системи. Такива има в магазините на Apple, Best Buy, Технополис и други партньори, а за онлайн покупка можем да добавим и имена като eMag, Amazon, Jar Computers и др.

Цялата статия и изявлението можете да прочетете на сайта на TheVerge.