Beyond Meat ще представи новите си бургери на събития в Лос Анджелис от 18 до 20 ноември, с цел пускането на бургерите в началото на 2021 г., за да можете да ги изпробвате сами.
Beyond Meat поддържа бързия си темп тази година, като днес са обявени две нови версии на Beyond Burger: една, която би трябвало да е по-сочна и друга, която е с намалени наситени мазнини.
Хранителните магазини традиционно предлагат множество смеси от постно месо и мазнини в телешки продукти, а от Beyond Meat казват, че новите бургери са опит да предложат подобен избор. Beyond казва, че новият сочен бургер има 35 процента по-малко наситени мазнини от средния 80/20 (80 процента постно и 20 процента мазнина) говежд бургер. Другият вариант е дори по-нисък, с 55 процента по-малко наситени мазнини, но малко по-малко сочни резултати. Beyond казва, че тези нови бургери също ще поддържат същия пикантен вкус и по-ниско калорично съдържание като в предишните версии.
Интересното е че не са добавяли или премахвали съставки, за да направят това, а вместо това са променили начина, по който грахът, бобът, маслото и зърнените храни се обработват и наслояват в крайния продукт. Beyond вярва, че новите бургери ще се харесат на по-широк кръг хранителни нужди - като същевременно бързо се придвижват към целта за устойчив продукт, който да задоволи любителите на месото.
Обявяването на нов продукт е само най-новото в наситената със събития година за компанията. По време на ранната част от блокирането на COVID-19 продажбите на растителни меса нараснаха с 264%. За да се приспособи към дългосрочните навици за пазаруване на COVID-19, компанията също така стартира онлайн магазин директно към потребителите през август, за който можете да прочетете тук. Може би най-голямото нещо на хоризонта е потенциална нова възможност - наскоро обявеният растителен бургер „McPlant“ на McDonalds беше „създаден съвместно“ с Beyond Meat.