Apple се насочва към стрийминг услугите

Apple революционизира света на технологиите със своя компютър  Mac. Музикалният софтуер iTunes и iPod помогнаха да променим начина, по който слушаме музика. Тогава iPhone направи революция в технологиите и развлеченията, предлагайки постоянна връзка с интернет от джобовете ни.

А сега ни даде Apple TV+ - какво да очакваме? Това е вечният въпрос, с който се сблъскват Apple, една от най-успешните компании някога и една от малкото, която на Wall Street е оценена на повече от 1 трилион долара. И въпреки че продажбите на най-популярното му устройство, iPhone, все още засенчва тези на почти всеки друг конкурент, растежът се забави осезаемо.

Това е част от защо, тази година Apple представи нови услуги около игри, финанси, новини и видео, всяка от които се фокусира върху убеждаването на собствениците на iPhone да разкрият още повече нови и вълшебни преживявания на своите устройства.

Има Apple Arcade, услуга от 4,99 долара на месец, обещаваща достъп до колекция от повече от 100 игри, вариращи от бойни екшън игри до семейни пъзели. Има Apple News Plus, абонамент за $ 9,99 на месец за повече от 300 публикации, включително Consumer Reports, Entertainment Weekly, Wired, Time и части от The Wall Street Journal. И не забравяйте кредитната карта с марката Apple, подкрепена от Goldman Sachs и захранвана от добре уважаваните софтуерни екипи на Apple.

Но най-амбициозният проект на Apple, обявен тази година, беше Apple TV Plus, колекция от повече от дузина телевизионни предавания и документални филми, създадени с звезди като Дженифър Анистън, Стив Карел и сензацията на токшоу предаванията Опра. С цена $ 4,99 на месец е по-евтино от това, което ни предлагат съперниците, които имат големи каталози за да примамят зрители, като Disney Plus със  Marvel, Star Wars и Disney анимация при $ 6,99 на месец или Netflix с хитовите си оригинални предавания и филми за $ 9,99 на месец.

Apple се фокусира да примамва нови зрители да се регистрират, когато пуснат безплатното си приложение Apple TV на своите телефони iPhone или iPad и се предлага година на услугата безплатно на всеки, който закупи ново устройство от компанията. Надеждата е, че абонаментните долари, които плащате за забавлението ще ви затворят по-плътно във вселената на Apple, като същевременно ще дадат на компанията здрав нов поток от приходи, за да компенсира ниските продажби на iPhone.

Едно е сигурно - това няма да е лесно начинание. При конкуренти, където можете да имате Game of Thrones, Stranger Things, The Witcher и др. битката ще е ожесточена и само времето ще покаже дали Apple могат да изместят вече наложилите се компании.

​Очакваме с нетърпение да видим какво ще се случи през 2020, защото едно е сигурно, а то е че Apple няма да се дадат без бой.